Pakej Pelamin di Kelantan 2020 – Tunang / Kahwin

Pakej Pelamin di Kelantan | Umum ketahui Pakej Pelamin Tunang atau Kahwin adalah antara yang terpenting untuk majlis pertunangan / perkahwinan.

Sudah menjadi kebiasaan rakyat Malaysia, majlis pertunangan pun ada pelamin. Walaupun pelamin biasa-biasa, asalkan ada. Paling banyak permintaan adalah mini pelamin untuk majlis tunang. Simple dan cantik.

Kalau anda berhajat untuk mendapatkan Pelamin Tunang / Kahwin murah di Kelantan, terutamanya di kawasan sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Bachok, Ketereh, dan Melor, anda boleh menghubungi Angsana Qaseh Cawangan Kelantan.

Servis terbaik dan berbaloi dengan harga. Paling murah boleh dapat untuk Pelamin Tunang adalah bermula RM 600++ sahaja.

Bagi memudahkan anda melihat senarai pakej pelamin tunang berserta harga, kami sediakan maklumat berikut untuk anda pilih.

ANGSANA QASEH WEDDING & EVENT
Mobile: +6019-9000585
Facebook: https://www.facebook.com/angsana.qaseh/

Nak lagi murah kena wasap dulu, mulut manis kita bagi diskaun lagi :)

Gapo-gapo pon wasap details di bawah kepada kami, kami akan bagi respon secepat mungkin. 

Copy & Send ke Wasap deh
Nama: Neelofah
Tarikh: dd/mm/yyyy
Tempat: Jalan 1 Kota Bharu
Pelamin Tunang: Pakej AQ1

Whatsapp

Pakej Pelamin di Kelantan – Pelamin Tunang

* Harga tertakluk kepada kawasan

Pakej AQ1 – Pakej Mini Pelamin Tunang : RM 600++
  • 1 Set mini pelamin 8sf
  • 1 Bunga tangan

Nak Kahwin dah? Tahniah kami ucapkan! Kalau korang nak pelamin kahwin pun kami ada sebenarnya. nah tengok gambar dulu baru kita tunjuk pakej pelamin murah-murah kami.

Gambar-gambar Pelamin Tunang & Pelamin Kahwin Kami

Camne menarik tak tengok gambar-gambar pelamin ni? kalau menarik apa lagi, boleh ler tempah pelamin ni dengan Angsana Qaseh di Kelantan. Untuk Kelantan sahaja, Besut / Jertih di kira Kelantan…hehe 🙂

Boleh buat tempah pelamin kahwin ini untuk musim cuti bulan 12 atau bila-bila sahaja.

Whatsapp

Pakej Pelamin di Kelantan – Pelamin Kahwin

Berikut adalah anggaran harga pakej pelamin kahwin di Kelantan mengikut kategori. Harga adalah tertaluk kepada permintaan anda.

Nota: Harga tertakluk kepada kawasan. Tapi jange risau, boleh kecek kiro. awak buat mudah, kita pon wat mudah jugak

Pakej AQ2 – Pakej Chenta Mini Pelamin : RM750++
  • 1 Set mini pelamin 8sf
  • 1 Veil
  • 1 Bunga tangan
  • 1 Lampu Lilin

Pakej AQ3 – Pakej Ekonomi Pelamin (Rumah) : RM2400++
  • 1 Set Pelamin 10-12sq feet
  • 1 Set Busana Sanding Lelaki & Perempuan
  • 1 Set Aksesori Busana Lelaki & Perempuan
  • 1 x Makeup Bersanding
  • 1 Bunga Tangan
  • Sepasang Kerusi Makan Beradab
  • Kain Backdrop & Decoration meja makan beradap
  • Pintu Gerbang/Arch
  • Kasut untuk wanita sahaja (terhad)
  • 2 pcs Bantal Akad Nikah
  • 2 pcs Payung
  • 2 Keping Bunting 2×5

Pakej AQ4 – Pakej Eksklusif Pelamin (Rumah) RM3200++
  • 1 Set Pelamin Eksklusif 10-15sq feet
  • 2 Set Busana Sanding Lelaki & Perempuan
  • 1 Set Aksesori Busana Lelaki & Perempuan
  • 1 x Makeup Bersanding
  • 1 Bunga Tangan
  • Sepasang Kerusi Makan Beradab
  • Kain Backdrop & Decoration meja makan beradap
  • Pentas Dulang Hantaran
  • Pintu Gerbang/Arch
  • Kasut untuk wanita sahaja (terhad)
  • 2 pcs Bantal Akad Nikah
  • 2 pcs Payung
  • 2 Keping Bunting 2×5
  • 1 Keping Banner 8×3

Pakej AQ5 – Pakej Eksklusif Pelamin (Khemah) RM3500++
  • 1 Set Pelamin 10-20sq feet
  • Pentas Cover Size 20×10
  • Carpet Shaggy
  • 2 Set Busana Sanding Lelaki & Perempuan
  • 1 Set Aksesori Busana Lelaki & Perempuan
  • 1 x Makeup Bersanding
  • 1 Bunga Tangan
  • Sepasang Kerusi Makan Beradab
  • Kain Backdrop & Decoration meja makan beradap
  • Pentas Dulang Hantaran
  • Pintu Gerbang/Arch
  • Kasut untuk wanita sahaja (terhad)
  • 2 pcs Bantal Akad Nikah
  • 2 pcs Payung
  • 2 Keping Bunting 2×5
  • 1 Keping Banner 8×3

Pakej AQ6 – Pakej Eksklusif Pelamin (Dewan) RM3800++
  • 1 Set Pelamin Eksklusif 20-30 / 15 Tinggi
  • Carpet Shaggy
  • 2 Set Busana Sanding Lelaki & Perempuan
  • 1 Set Aksesori Busana Lelaki & Perempuan
  • 1 x Makeup Bersanding
  • 1 Bunga Tangan
  • 6 x Flower Walkaway
  • Sepasang Kerusi Makan Beradab
  • Kain Backdrop & Decoration meja makan beradap
  • Pentas Dulang Hantaran
  • Pintu Gerbang/Arch
  • Kasut untuk wanita sahaja (terhad)
  • 2 pcs Bantal Akad Nikah
  • 2 pcs Payung
  • 2 Keping Bunting 2×5
  • 1 Keping Banner 8×3

Nak wasap terus, boleh klik button di bawah, tak perlu simpan sebagai contact, klik jer terus buka di whatsapp 🙂

Whatsapp

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 Komen di “Pakej Pelamin di Kelantan 2020 – Tunang / Kahwin”